Auteur Topic: wePowder cursus met Sander Kan  (gelezen 6474 keer)

Offline skiester

Re:wePowder cursus met Sander Kan
« Reactie #75 Gepost op: 08 september 2010 om 11:49:10 am »
Er zijn nu 3 of 4 belangstellenden (oa Wouter en Bergenzee) voor een lichtgevorderdencursus op (20-) 21-22-23 januari. Wie sluit zich bij ons aan?

ik helaas niet, 2 lange weekenden achter elkaar weg kan ik niet maken. mocht het verzet kunnen worden naar 11-14 feb of na half maart dan sluit ik wel graag aan..
"Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!"

Offline Spookjuh

• Boeeeeeee......................
« Reactie #76 Gepost op: 08 september 2010 om 12:19:11 pm »
Er zijn nu 3 of 4 belangstellenden (oa Wouter en Bergenzee) voor een lichtgevorderdencursus op (20-) 21-22-23 januari. Wie sluit zich bij ons aan?

@bergenzee Je hebt een PB. Ik heb daar in aangegeven dat dat weekend niet uitkomt omdat ik op 23 jan de tweede theoriedag van Lawine I in mijn agenda heb staan.
« Laatst bewerkt op: 08 september 2010 om 12:21:51 pm door Spookjuh »
If it seems too good to be true, it probably is!

Offline Spookjuh

« Reactie #77 Gepost op: 08 september 2010 om 12:21:38 pm »
@allemaal Ik zie in Sander zijn agenda ruimte voor het weekend van 12 / 13 februari, dus als het aan mij ligt nemen we dat weekend. Anyone?

Offline Spookjuh

« Reactie #78 Gepost op: 08 september 2010 om 20:04:29 pm »
Net even ge'PBed met Marianne. Ik kan ook Lawine I op 8 en 15 januari doen, waardoor ik ook de mogelijkheid heb om het weekend van 22/23 januari mee te gaan.

Offline Emmer

« Reactie #79 Gepost op: 08 september 2010 om 20:24:40 pm »

Ik heb deze data ook nog steeds als optie staan. Dus als er voor deze datum spijkers met koppen geslagen kunnen worden dan sluit ik me aan. December lijkt het namelijk niet te worden (Gerrit, Ellen ...?) In januari heb ik hopelijk genoeg ervaring voor een lichtgevorderden cursus.

Arjen

Offline QmaartenQ

« Reactie #80 Gepost op: 08 september 2010 om 21:04:09 pm »
19 januari wordt wat lastig uit te leggen thuis, ben dan net het weekend ervoor ook al weggeweest, maar wat is er mis met 11-14 feb?

Niet zoveel, behalve dat het hoogseizoen is en ik zelf liever daarbuiten ga, als het even kan.  8)
powpowwowjippiajippieee

Offline QmaartenQ

« Reactie #81 Gepost op: 08 september 2010 om 21:12:32 pm »
@Bergenzee
@Wouter
@Spookjuh
@Emmer
Wat mij betreft kunnen we er voor gaan 19-23 (of 20-23 jan)
Zullen we het gewoon doen??
Kan er ook nog iemand aansluiten.
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
powpowwowjippiajippieee

Offline Spookjuh

« Reactie #82 Gepost op: 08 september 2010 om 21:51:00 pm »

Ik heb deze data ook nog steeds als optie staan. Dus als er voor deze datum spijkers met koppen geslagen kunnen worden dan sluit ik me aan. December lijkt het namelijk niet te worden (Gerrit, Ellen ...?) In januari heb ik hopelijk genoeg ervaring voor een lichtgevorderden cursus.

Arjen

@Arjen don't worry about het niveau. Voor mij is dit ook nieuw (Off-piste bedoel ik), zeker met mijn nieuwe ski's waarvan ik geen flauw idee heb hoe ze het gaan doen onder mijn voeten.

Offline Emmer

« Reactie #83 Gepost op: 08 september 2010 om 21:52:18 pm »
We gaan het gewoon doen.  8)

Offline Emmer

« Reactie #84 Gepost op: 09 september 2010 om 09:47:09 am »
@Spookjuh: Ik geloof toch dat wij tweeën qua niveau wat onderaan dit groepje bungelen. Ik vermoed dat ik tot eind januari een heel eind kom als ik zie hoe ver ik het afgelopen jaar gekomen ben, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Offline Spookjuh

« Reactie #85 Gepost op: 09 september 2010 om 10:06:59 am »
@Spookjuh: Ik geloof toch dat wij tweeën qua niveau wat onderaan dit groepje bungelen. Ik vermoed dat ik tot eind januari een heel eind kom als ik zie hoe ver ik het afgelopen jaar gekomen ben, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Als ik het paspoort van Bergenzee (Marianne) zie hoort zij ook bij onze club. Ik ben eerlijk naar mijzelf toe als ik zeg dat ik twijfel aan mijn niveau, vandaar dat ik ook aangaf in een beginnersgroep te zitten. Besef wel dat dit andere koek is. Zo bekijk ik het ook.

Offline Emmer

« Reactie #86 Gepost op: 09 september 2010 om 10:24:03 am »
Tsja ..., de één maakt zijn taartpunten misschien te groot :-[, de ander misschien te klein.
« Laatst bewerkt op: 09 september 2010 om 10:52:00 am door Emmer »

Offline Spookjuh

« Reactie #87 Gepost op: 09 september 2010 om 10:27:11 am »
Tsja ..., de één maakt zijn taartpunten misschien  :-[ te groot, de ander misschien te klein.

Ik houd van grote taartpunten :-)

Offline Miski

« Reactie #88 Gepost op: 09 september 2010 om 11:53:16 am »
Wij hebben de week van 22 tm 29 Januari gepland in Nendaz en gaan Maandag 24 tm Vrijdag 28 Januari met Sander op pad. Willen twee groepen gaan maken aan de hand van Niveau en die dan verdelen over Sander en een collega.
Denk dat ik gerust kan zeggen dat het niveau van 1 van de 2 groepen hoog is, de andere zal lager zijn.

Hebben de reis georganiseerd om dat er toch een hoop mensen zijn die willen freeriden maar vrienden hebben die dat niveau niet hebben. Kijk eens op http://www.skiruntravel.nl/ZwiHN.html#
Hebben de reis georganiseerd om dat we het freeriden zelf zo leuk vinden. Gaat allemaal tegen kostprijs.

Groeten Michel Vlieland

Hey Kanski alweer zin in de skitest? nohhhhhh

Offline kanski

« Reactie #89 Gepost op: 09 september 2010 om 11:55:56 am »
@allemaal Ik zie in Sander zijn agenda ruimte voor het weekend van 12 / 13 februari, dus als het aan mij ligt nemen we dat weekend. Anyone?

11, 12 en 13 februari zijn gisterenavond (23.15u) na de freestyle training reeds gereserveerd!
Maar begrijp dat het toch een andere periode wordt?

Sander
Never ski faster as your guardian Angel can fly!

Offline kanski

« Reactie #90 Gepost op: 09 september 2010 om 11:58:59 am »
Never ski faster as your guardian Angel can fly!

Offline bergenzee

« Reactie #91 Gepost op: 09 september 2010 om 12:13:00 pm »
@kanski: we hebben inderdaad een optie op 21-22-23 januari. We gaan daar ook vast gebruik van maken.

Er zijn nu zelfs zo'n 7 of 8 belangstellenden maar het nivo is niet gelijkwaardig: van relatief off-pistebeginner tot vergevorderde.
Eens kijken hoe we daaruit gaan komen.
Heb je suggesties??

Offline Spookjuh

« Reactie #92 Gepost op: 09 september 2010 om 12:19:06 pm »
@kanski: we hebben inderdaad een optie op 21-22-23 januari. We gaan daar ook vast gebruik van maken.

Er zijn nu zelfs zo'n 7 of 8 belangstellenden maar het nivo is niet gelijkwaardig: van relatief off-pistebeginner tot vergevorderde.
Eens kijken hoe we daaruit gaan komen.
Heb je suggesties??

Hebben we al zoveel gegadigden?

Offline Spookjuh

« Reactie #93 Gepost op: 09 september 2010 om 12:22:27 pm »

11, 12 en 13 februari zijn gisterenavond (23.15u) na de freestyle training reeds gereserveerd!
Maar begrijp dat het toch een andere periode wordt?

Sander

Sander, you're right. Ik zal hoogstwaarschijnlijk aansluiten bij de groep van 21-23 jan. Er zijn, zoals je waarschijnlijk al hebt gezien, wat twijfels over het niveau van de gegadigden. Ik kan eerlijk zeggen dat ik een totale 'noob' ben als het gaat om off-piste skiën :-)

Offline Arjenk

« Reactie #94 Gepost op: 09 september 2010 om 13:50:41 pm »
Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan zekeren wanneer het lotgenoten zijn die ook graag van verse sneeuw willen genieten. Kan niet wachten tot het zo ver is

Offline QmaartenQ

« Reactie #95 Gepost op: 09 september 2010 om 16:16:23 pm »
Wij hebben de week van 22 tm 29 Januari gepland in Nendaz en gaan Maandag 24 tm Vrijdag 28 Januari met Sander op pad. Willen twee groepen gaan maken aan de hand van Niveau en die dan verdelen over Sander en een collega.
Denk dat ik gerust kan zeggen dat het niveau van 1 van de 2 groepen hoog is, de andere zal lager zijn.

Hebben de reis georganiseerd om dat er toch een hoop mensen zijn die willen freeriden maar vrienden hebben die dat niveau niet hebben. Kijk eens op http://www.skiruntravel.nl/ZwiHN.html#
Hebben de reis georganiseerd om dat we het freeriden zelf zo leuk vinden. Gaat allemaal tegen kostprijs.

Groeten Michel Vlieland

Hey Kanski alweer zin in de skitest? nohhhhhh

Hoi Miski,

Je aanbod ziet er interessant uit! Ik heb alleen wel een vraag. Kun je deze reis ook individueel boeken, of alleen per groep. Dat wordt me niet helemaal duidelijk op de website. Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk nog in het geval je individueel kunt boeken? Ik zal deze vraag ook even via de website stellen.

Groeten Maarten
powpowwowjippiajippieee

Offline skiester

« Reactie #96 Gepost op: 09 september 2010 om 19:35:44 pm »
zeg, iedereen zit hier op de halve vierkante centimeter te plannen in januari (nu komt de welabs er ook nog tussendoor..)

Is er niemand die bijv. weekend 18 maart wil?
"Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!"

Offline hetwich

« Reactie #97 Gepost op: 09 september 2010 om 19:59:40 pm »
Deze site vernomen via bergenzee (marianne). Ik zou mij daar bij aan willen sluiten. Ik kan in de periode van 20 - 23 januari.

Offline Miski

« Reactie #98 Gepost op: 09 september 2010 om 20:43:56 pm »

Hoi Miski,

Je aanbod ziet er interessant uit! Ik heb alleen wel een vraag. Kun je deze reis ook individueel boeken, of alleen per groep. Dat wordt me niet helemaal duidelijk op de website. Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk nog in het geval je individueel kunt boeken? Ik zal deze vraag ook even via de website stellen.

Groeten Maarten
[/quote]

Hoi Maarten,

De reis is gewoon individueel te boeken. Er kunnen maximaal 12 personen mee. Twee groepen van zes personen.

Groeten Michel

Online Ors

« Reactie #99 Gepost op: 09 september 2010 om 21:17:01 pm »
Nog steeds niemand te porren voor December??  :'(
Screw the cool guy standard procedure...

SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines