@Lampie: de schappen beginnen zich te vullen, maw: er is voorraad. Voor vragen over bindingen kun je het beste Morris zelf even mailen, die weet daar het meeste van. Je eigen binding ombouwen zal wellicht wel gaan, maar dan zal je zelf creatief aan de gang moeten gaan. Je zal dan ook de plaats voor de inserts voor het scharnier moeten bepalen, dus het wordt dan een custom-made stijgski. Overleg even met Morris voor de mogelijkheden, ook zelfbouw kan bij ons in de werkplaats.
Een groot nadeel wat ik kan bedenken is dat je dan sowieso boven op de berg in de vrieskou en waaisneeuw je binding met schroeven vast moet zien te krijgen. Mijn ervaring is dat het zelfs in het dal soms een vervelend klusje kan zijn (schroefje laten vallen, sneeuw in de insert, koude handen, ongeduldig wachtende poedermaatjes, kapotdraaiende schroefkoppen etc) Het mooie aan de spark binding is dat dat allemaal niet hoeft.
Costijn is ondertussen trouwens ge-emigreerd, dus de verantwoordelijkheid ligt nu geheel bij MeteoMorris en mij.