Auteur Topic: WINTER12  (gelezen 4829 keer)

Offline Emmer

• Regulars
  • *
Re: WINTER12
« Reactie #50 Gepost op: 13 januari 2012 om 09:02:44 am »
Lekker filmpje weer 8)

Misschien een idee om de kaas van tevoren in blokjes te snijden en in een zakje te doen? ::) Dan snij je je misschien minder snel in je vingers tijdens het rijden ;D

Offline brts

• Regulars
  • *
« Reactie #51 Gepost op: 13 januari 2012 om 16:19:05 pm »
Verzekering keert ongezien uit onder bepaald bedrag, controle is dan niet rendabel voor ze. Dat bedrag ligt, afhankelijk van de verzekeraar ergens tussen de 150-250 euro. Die moet je dus sowieso even claimen, dan ben je al lekker op weg.

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #52 Gepost op: 13 januari 2012 om 17:27:29 pm »
heb nog eens wat verzekeringsmaatschappijen rondgebeld hier in belgië : Reisverzekering in belgië dekt NIET de 'bagage en toebehoren'... "Dat zou een blanco check betekenen," kreeg ik te horen...  ::) In Nederland en Frankrijk is dat wel, vertelden ze me. "Wil je zeggen dat Belgen daar massaal misbruik van zouden maken?" "Zo heb ik het niet willen zeggen, maar omdat je het nu zelf zegt ; Ja!"  ::)  ::)  ::)
sbs roelz

Offline Marco

• Regulars
  • *
« Reactie #53 Gepost op: 14 januari 2012 om 09:36:51 am »
heb nog eens wat verzekeringsmaatschappijen rondgebeld hier in belgië : Reisverzekering in belgië dekt NIET de 'bagage en toebehoren'... "Dat zou een blanco check betekenen," kreeg ik te horen...  ::) In Nederland en Frankrijk is dat wel, vertelden ze me. "Wil je zeggen dat Belgen daar massaal misbruik van zouden maken?" "Zo heb ik het niet willen zeggen, maar omdat je het nu zelf zegt ; Ja!"  ::)  ::)  ::)

:( sucks!

Wel weer een lekker filmpje!

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #54 Gepost op: 19 januari 2012 om 01:41:31 am »
Koen Van der Veken
khem al ne jetlag en ik zen nog ni vertrokke :-( strange
Vind ik leuk ·  · 13 januari om 1:44

heeft er iemand het adres van de goedkoop(ste) overnachting in tokyo ?
Vind ik leuk ·  · 14 januari om 11:59

Robberecht Michael ja , gang bang pang pang
14 januari om 12:03 ·

Robberecht Michael ontbijt en happy ending inbegrepen
14 januari om 12:04
Koen Van der Veken happy ending bij mij is meestal het gemak !
14 januari om 12:05 · Vind ik leuk ·  3

Sjoerd Slabbers Misschien is dit wat ;-) Capsule Hotel in Tokyo - World's Smallest Hotel (The video's owner prevents external embedding)
Capsule Hotel in Tokyo - World's Smallest Hotel
www.youtube.com
Check out a capsule hotel and the incredible small rooms inside. Other Informati...
Lees verder
14 januari om 14:16
·

nippon, kiss my mf ass !!!
Vind ik leuk ·  · 15 januari om 22:50
Slope Boardshop, Mark van der Veek en 2 anderen vinden dit leuk.

Marije Bijl Onze sporen van donderdag waren alweer ingesneeuwd, gisteren opnieuw Tsugaike gehiked, was super, en er is vannacht weer 30 cm bijgevallen, dus de helling is weer maagdelijk voor je!
In de resorts noordelijker van ons 120 cm overnight, er word niet gereden want niet stijl genoeg voor zulke hoeveelheden.... You're gonna be kissed allright!
Wij moeten helaas alweer terug. Slash it up!
maandag om 3:37 · Vind ik leuk ·  1

nippon, we are comin' !!!
Vind ik leuk ·  · maandag om 6:02
Simon Hollevoet en Eric Spronk vinden dit leuk.

Pascal Vrees Go Koen!
maandag om 8:00

Alexander Sanders van Well Veel plezier!
maandag om 9:45

Slope Boardshop enjoy bro and be safe!!!!
maandag om 11:36

Ilse Van der Wildt Vlieg vlieg vlieg vlieg.... ('k wil een vlieg zijn)
maandag om 14:45
sbs roelz

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #55 Gepost op: 19 januari 2012 om 01:48:33 am »
had ik nu vantevore al ne jetlag ? heb ik daardoor vandenacht in de vlieger geen oog dichtgedaan. Ik heb m'n jaren-achterstand-filmkijken voor 2procent ingehaald. Ik dacht ; ik zal weer wel smorgensvroeg in slaap vallen zoals thuis ; maar doordie 8 uur verschil wast opeens al middag en gingen we landen.
Soit, na dus een dag/nacht russen en aeroflot (boardbag mét boards, splitboard en heel de santenboetiek Gratis!!!!). In Brussel én Tokyo toestanden met die avalanche -rugzak vanwege dat luchtsamengeperst gasfleske. Die Russen niks !!! :-) Die gaan het nog ver brengen.
Vind ik leuk ·  · dinsdag om 12:48
Ilse Van der Wildt, Eric Spronk en 2 anderen vinden dit leuk.

Mark van der Veek Nice Mr Fistel! Geef die OnsenYeti een knuffel van me!
dinsdag om 17:59

Patrick van Iersel je moet er wat voor over hebben ;)
dinsdag om 20:15 ·

Koen Van der Veken : maar die airbus schudde wél vandeeg ; zal door die boardbag komen waarschijnlijk...
dinsdag om 12u05   

Tokyo dus nu. Nog nooit meegemaakt en ik kan het mij ook niet inbeelden eigenlijk dat ik nu via Een Dienst die een Stand heeft in de Nationale Luchthaven (niseko) in een heel ; té Lowbudget hostel zit met Slaapzaal met anderen. NiNormaalSuper want ik heb toch alleen maar een bed nodig. Maar dage zoiets kunt vinden én te pakken krijge via een toeristische dienst. Bizar !En die mensen zeggen dan nog eens heel vriendelijk waar je een ticket voor welke trein moet kopen, waar je opstapt, afstapt, en hoe je naar thotel wandelt... (da's overdrevenn , zoo simpel wast ni ; mor twas wel super....
 dinsdag om 13:00
Geert Heymans, Roel van der Laan, Ilse Van der Wildt en 5 anderen vinden dit leuk.

19uur geleden :
efkes een rap tokiootje gedaan want sebitos met yannick en koen en sam afgesproken in central station om samen naar hakuba te sporen , de poeder wacht daar op ons :-). een rap tokiootje ; da's ueno-station en omgeving ; brussel-noord-buurt op z'n japans ; lekker hectisch ; het ueno-park voor wat rust én de achterbuurt daarachter voor het échte tokiose leven, eten (gewoon ergens binnengestapt; ge verstaat er nix van maar bestelt gewoon iets zoals de die dar) én dood ; kerkhoven liggen in alle rust tussen de huizen verstopt ; mét tempeltjes. Het leven van een volk leer je mss alleen kennen door hun dood te bekijken ?!?!

Stefke Vandeweyer, Alexander Sanders van Well, Erik van der Linde en 7 anderen vinden dit leuk.

Ilse Van der Wildt Geeuw geeuw, toch vroeg zenne... ;-)
18 uur geleden · Vind ik leuk

Chris Van der Veken O ja, broer. Wat ik nog vergat te vragen; heb je "datarooming" voor Japan ingesteld bij Belgacom op je internet-telefoon ? Kan dure verrassing worden bij thuiskomst ( zie burgemeester v Mechelen). Veel poeder-plezier ! Het is hier nu 7.30 's morgens. Tijd om gaan te werken ?
18 uur geleden

Ilse Van der Wildt ‎@chris: broer heeft geen geld voor Belgacom en internet op telefoon. Leve skype! :-)
17 uur geleden

Bas Rotgans Koen, ik ben bloedserieus. Jij moet een reisprogramma gaan maken.
17 uur geleden

Patrick van Iersel ‎@t Bas; Koen ziet er ook een stuk beter uit dan Floortje Dressing ;)
13 uur geleden · Vind ik leuk ·  2

Mark van der Veek Ja incluis baard vergroting...
10 uur geleden

Marije Bijl Hai! Hai!!! Haaai! ha a ai! Hai! *buiging* *Nog een buiging* Hai! Arigato Karimas! Hai! Doe James en Peter en Bill de groeten! Je hebt Yannick en Koen bij je: then youre gonna give evergreen a run for their money!
8 uur geleden · Vind ik leuk

Koen Van der Veken :
ik denk dat ik mag meedoen met Japan deel 3 van yannick, koen en sam :-)
Japan deel 2
mountcoach.com
Brandende sneeuw, berg in de fik; nachtskiën in Kiroro De eerste kennismaking met de Japanse sneeuw was meer dan positief. Na de populairste gebieden te hebben bezocht waren we op zoek naar iet...
Vind ik leuk ·  · Delen · 7 uur geleden
Ilse Van der Wildt vindt dit leuk.
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2012 om 01:50:52 am door koen_djfistel »
sbs roelz

Offline Emmer

• Regulars
  • *
« Reactie #56 Gepost op: 19 januari 2012 om 05:30:29 am »
Vind ik leuk :)

Offline Polderboarder

• Regulars
  • *
« Reactie #57 Gepost op: 19 januari 2012 om 06:25:31 am »
In grote lijnen begrijp ik het wel (denk 85%)  ;)
Zet 'm op Koen, we willen filmpjes zien en verhalen lezen waarvan de stoke tussen de letters uitgeperst wordt! Enjoy.
WeRookie

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #58 Gepost op: 24 januari 2012 om 13:32:54 pm »
Koen Van der Veken:
tja dagje allezs in orde brengen ; fôckn bluebirds ; ik kom NIET jaar japan voor bluebirds !!!!Mor m'n splittie staat volledig readyfreddy en stijf van de goesting voor ZN eerste hike mananamorning ... tja ...
19 januari om 12:45
Slope Boardshop en Eric Spronk vinden dit leuk.

Marije Bijl Maak u geen zorgen, bluebird days in japan are only once a week!
20 januari om 3:33
Koen Van der Veken inderdaad; bluebird voorspeld ; vanmorgen sky helemaal dicht en aan het sneeuwen ; huh ? Change plan ; splitboard terug in kelder; bindingen veranderen ; hakuba happo one firste northfaceshotsYIHAAAAAA XXXXX ;)-)irstfaceshots

Marije Bijl Ik heb al geleerd dat snow-forecast in Hakuba niet te vertrouwen is. Elke keer als men zei; morgen 5 inch dan lag er 30 cm bij bovenin. Ga je naar Tsugaike of Cortina (GA NAAR CORTINA! Zeker bij slecht zicht! Goede bossen!) Kan je daar bijna het bubbele van maken. De verschillen zijn vrij groot!

Koen Van der Veken
Wish i was in the alps ; fôkn conditions here ... Van miserie moeten we zelfs gaan splitten !!! Smiley.
 Â· zaterdag om 23:51
Eric Spronk vindt dit leuk.

Mark van der Veek Same here Dude! Today warm ans shit... Bit of shredding was fun though!
zondag om 0:13

Koen Van der Veken
Breaking News : Jones Hovercraft Splitboard krijgt orgasme tijdens ontmaagding op Nortface Hakuba !!!
 zondag om 7:47
Thomas de Laat, Nicky Den Dulk, Marijn Ghoos en 9 anderen vinden dit leuk.

Ilse Van der Wildt Wa doede gij allemaal in het midden van de nacht! ;-)
zondag om 8:49

Eric Spronk eeehm.....de rijder of het bord :-) zal wel lekker glijden btw, haha
zondag om 10:55 ·

Danny Bulthé halo nacht na fukuchima of zoets is de sneeuw daar fluo groen. Ceep on riding man ontmaagd ze daar wij doen het hier
zondag om 14:20

Thomas de Laat snowboldels ale velly cool!
zondag om 20:53

Patrick van Iersel en zijn baasje ;)?
Gisteren om 12:06

Koen Van der Veken
Een weekske japan... een leven japan?!?! Blut mor blaive gaen ... Een bewogen week ... Een bewogen leven ?!? Hoe POW opdenduur invloed heeft op alles ... Zelfs tot aan de andere kant van de wereld japan ... (Of is dit een andere planeet?) Belachelijk. Meer dan !!! Als ik nu naar huis zou vliegen wat zou dan het meest bijgebleven zijn? Ongetwijfeld japan !!! Meer dan ! Zal ik dan die afdalingen met yannickdb, koen & sam in die ninormale surrealistische landschappen vergeten ? Ongetwijfeld niet. Ergens zitten die op m'n netvlies gebrand en komen die wel terug boven...
Een weekske is nu afgesloten.
Ik zit nu in Nagano. Ben in dit nanjaland sneeuwaapkes gaan kijken vandaag; uitgebreid ge-onsen-d en eindelijk sushi gaan eten (om de week af te sluiten?!) en zoek morgen een ander sneeuwgebied op. Alleen of met wie ? Pow will tell ! (Hoe POW opdenduur invloed heeft op alles ... Zelfs tot aan de andere kant van de wereld japan ... (Of is dit een andere planeet?) Belachelijk ? Meer dan !!!)
Zeker is dat ik na enkele jaren opeens mijn snowboard-ninja-ronin-beeckie vandeweek zal tegen komen en na honderd snowboard-en-levensjaren SAMEN met hem zal rijden ! Holy ! Let the Pow B with Hakuba !!! YIHAAA ! Blut Mor Blaive Gaen !!!

Gisteren om 13:22
Gilbert Ho Kang Jou, Alexander Sanders van Well, Danny Van Rompaey en 6 anderen vinden dit leuk.
1 keer gedeeld

Nicky Den Dulk Wow, hoop ooit zelf de surrealistische Japan-landschappen te kunnen zien en beleven. En natuurlijk de sneeuwaapjes...:-). Geniet!
23 uur geleden

Marije Bijl Volgend jaar weer? :P :P :P Ben benieuwd te horen hoe het elders is!
22 uur geleden

Ilse Van der Wildt Heb je zo'n aapje in de boardbag gestopt voor mij???
22 uur geleden ·

Bart Peeters Onsen, de klassieke Japanse apres-ski dus ;)
14 uur geleden ·

« Laatst bewerkt op: 24 januari 2012 om 14:32:33 pm door koen_djfistel »
sbs roelz

Offline Emmer

• Regulars
  • *
« Reactie #59 Gepost op: 24 januari 2012 om 15:03:34 pm »
Lekker, weer, Koen. Veel plezier daar.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2012 om 15:36:00 pm door Emmer »

Offline telemikey

• Regulars
  • *
« Reactie #60 Gepost op: 24 januari 2012 om 15:30:34 pm »
Epic as ever
White room,
Pillow lines,
I rule

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #61 Gepost op: 30 januari 2012 om 12:30:26 pm »
Koen Van der Veken : Ik ging Myoko verkennen. Yannick ging mee. Ik met splitboard en dito ijzerwinkel. Yannick met tourgerief. Op den trein zagen we het al : Wa is da hier ? De sneeuw steeg zienderogen : om een lang POWverhaal kort te houden : Vandaag halve meter diepe '(eindelijk dé) echte japanse pow gereden !!!! WAAAAAAWAAAAAWAAAA
 24 januari om 14:02
Peter Oosterling, Slope Boardshop, Denis Vercammen en 9 anderen vinden dit leuk.

Koen Van der Veken : terug in Myoko ; terug verse dikke vette sprays en lijnen ; efkes zoeken maar dan vind je nog wel wat steepe gevallen :-) :-) Zelfs in backcountry terecht gekomen waar ik enkel uitkon door nen tunnel ; zottekes maar vooral POEIER !!!!!!
 Â· 25 januari om 11:11
Alexander Sanders van Well vindt dit leuk.

Robberecht Michael zeveraar
25 januari om 11:19

Sander van Ommen Jaja proof it with pica's!!! ;-P
25 januari om 11:36

Tim Beeckmans Tis in Hakuba ook aant sneeuwe nu :) en menne gsm macheert niet, met geen een van men drie nummers :s Klaat u morgen weten hoe het geweest is :D
25 januari om 13:32 ·

Koen Van der Veken
WAAAWAAAWAAAAANZINNIG
Hebdal ooit eens door ne gracht moeten hiken om aan de lift te geraken???
Nog zo ne dump en ze moten de liften sluiten want je schraapt als je gewoon in de lift zit al met je board door de sneeuw met momenten....
Treeruns is hier veranderd in "kruin"-runs... Die bomen zitten gewoon helemaal onder de sneeuw ; enkel de kruinen steken nog boven... Hoeveel bomen zitten er eigenlijk al helemaal onder de sneeuw?
Welkom in Seki Onsen ; één van m'n waanzinnigste sneeuwervaringen van de laatste jaren ; en dat wil wat zeggen ; geloofme!!!

SBSROELZNIPPON
 26 januari om 10:46
Olivier Kil, Marije Bijl, Gilbert Ho Kang Jou en 15 anderen vinden dit leuk.

Koen Van der Veken ‎"SEKI ONSEN !!! het leven zoals het is ...." Da filmke wil ik wel ooit eens maken. Of "Man Bijt Hond in Seki Onsen" !!! Nog zotter !
26 januari om 10:57 · Vind ik leuk

Pascal Vrees Pics or it didn't happen :). Enjoy!
26 januari om 17:06 ·

Danny Van Rompaey foto's foto's en nog is foto's aub
26 januari om 20:04 ·
Koen Van der Veken te veel sneeuw om mn toestel uit mn backpack te halen ; filmkes filmkes en nog 1s filmkes zen het geworden ...
26 januari om 23:47 ·

Marije Bijl AAAAAAaaaah! Showen die films!
vrijdag om 3:21

Koen Van der Veken :
Vroeger ; in the good old days ; deden wij wel eens Den AJUIN Van Den Dag !!!Degene die die dag de stomste move / val /blunder (of wathever van die aard) gemaakt had was den Ajuin van den Dag !!!
k' Heb vandaag Twee Bakken Ajuinen verdiend !!!!
We gingen op stap met ne local ; in diens huis verblijven we trouwens ; maar soit en het dumpte hier weer abnormaal hard ; 60 of meer zou er vandaag gevallen zijn ... En dan met een local ; dat beloofde...
Bij de EERSTE run naar beneden volg ik een lijn in een bos waarvan ik dacht dat het yannick z'n lijn was ... NIET dus !!! En kom te laag uit...
mhoog kruipen in 60cm vers en daaronder nog eens 60 cm vers of zoiets is dus vrijwel onmogelijk ; ge verzuipt bena met momenten in de sneeuw. Wat heen en weer geroep. Jaja ; ik ben veilig ; ik moet hier alleen uit zien te geraken...
Na Bloed Zweet & Tranen lukt dat uiteindelijk wel maar zij waren weg ; mal-conversatie bleek achteraf ...
Nog HEULVEUL poeder op m'n eentje gepakt.
's Middags zie ik ze in het restooke bij een bord noedels terug...
Na 20meter tijdens de EERSTE run in de namiddag in het bos ga ik IETS te lang rechtdoor , geraak ik niet neer terug en beland ik in een geul waar ik niet zo gauw zal uitgeraken<<<

Zoveel uren later word ik uit mn uitputtingsslag bevrijd<<<
Vind ik leuk ·  · vrijdag om 13:23
Linda Berckvens, Geert Heymans en 2 anderen vinden dit leuk.

Koen Van der Veken:
pics ? allez vooruit dan ; eentje maar want ik heb er ni zoveel ; tzullen vooral filmkes worden denk ...
fot sam van brempt
JAPOW

· vrijdag om 15:23
Maarten Govaerts, Slope Boardshop, Alexander Sanders van Well en 11 anderen vinden dit leuk.

Sander van Ommen Mooie gopro!
vrijdag om 16:20 ·

Marije Bijl Ja, klopt, ons bos zag er ook zo uit!
vrijdag om 16:28

Danny Van Rompaey filmkes nog beter !!!!!!!!!!
vrijdag om 17:23 · Vind ik leuk

Geert Heymans nog van da Fistel!!
vrijdag om 18:57 ·

Koen Van der Veken pic is trouwensvやんいckdb、足観jk声へりんえr
Gisteren om 8:44 ·

Koen Van der Veken yannickdb dus
Gisteren om 9:00 ·

Koen Van der Veken : Is er weer een "periode/belevenis" afgesloten? Kweetetni. Yannickdb, KoenBelg en Sam v B zijn naar Tokyo en België vertrokken na nog een dagje wederom diepdieperdiepst (deze keer gene ajuin opgevist;-) ) Zodiep dat zelfs rechtdoor op je snowboard een continue poedershower betekent én he uiteindelijk toch noodgedwongen in de rem moet gaan ; wat dan weer semi-lawine-slush oplevert ... Strange... (De kans hier begraven te worden onder slush is groter dan in een lawine terecht te komen ; da zegt genoeg denk)... Ninormaal. Zo ninormaal dat den trein niet tot in Myoko geraakt. MYOKO, ze mor zeker ; het staat in ons 4 geheugen gegrift !!!
sbs roelz

Offline Haagje

• Regulars
  • *
« Reactie #62 Gepost op: 31 januari 2012 om 14:26:43 pm »
Nice

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #63 Gepost op: 01 februari 2012 om 10:59:38 am »
Van der Veken Koen
Maar is er wel iets afgesloten ,
's Avonds treinde ik naar Nozawa Onsen ('moet je doen volgens iemand van snow search japan die ik in seki onsen tegenkwam...') en DE dikke vette Mokko-dump bleek gewoon niet opgehouden. Sneeuwsneeuwsneeuw. Het blijft sneeuwen. Continu. Waanzinnig; Onbegrijpelijk. Nu al dagen aan een stuk...

Nozawa Onsen blijkt begraven te zijn onder de snbeeuw. Dit heb ik nog nooit gezien. Ik wandel 's avonds nog wat rond in een japans bergdorp ; bedolven onder de sneeuwval van dagen ... Imposant !!!
 Â· maandag om 14:01
Stefke Vandeweyer, Thomas de Laat, Philippe Van Den Plas en 3 anderen vinden dit leuk.

Mark van der Veek Nice koen, klinkt als een super ervaring! Next time im in for sure! Have a blast
maandag om 14:12 ·

Erik van der Linde Unreal. Maak je een fotooke?
maandag om 14:27

Koen Van der Veken hier heb ik nu toevallig ; dabestani; eens honderd fotos van getrokke ; binnenkort verwerken!!!
maandag om 15:09 · Vind ik leuk ·  1

Yannick de Bièvre En't gaat volgens de voorspellingen nog wel even door, enjoy!!!
maandag om 15:11

Van der Veken Koen
Nozawa Onsen ; what's in a name, is eigenlijk opgetrokken rond een superhete waterbron ; ze kook(ten) ze zelfs hun eten in. Nu zijn er zo'n 15 publieke 'onsens' ; beheerd door de villagers en gratis en onder het motto "two rotten-egg-smeell-onsens a day ; keeps the aussie girls away" probeer ik er twee per dag te doen ...
 Â· Gisteren om 9:13

Van der Veken Koen
In Nozawa Onsen DE afdaling gevonden waarvoor ik blijkbaar naar japan gekomen ben. Waar is die fotograaf ?
· 23 uur geleden

Van der Veken Koen
En het blijft sneeuwen !!!

Van der Veken Koen
nog meer sneeuw ...

Van der Veken Koen
Breakin' news : het sneeuwt NIET in Nozawa Onsen !!!
 28 minuten geleden
Aimee Kock vindt dit leuk.
sbs roelz

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #64 Gepost op: 04 februari 2012 om 13:29:03 pm »
Koen Van der Veken :
last dayz japan chillen wid my snowboardmaster beeckie in cortina ; wadzup man ; pow allova ; relax : beedkie wil pillow

tja ; poeier :

woensdag om 13:11
Sjoerd Slabbers, Gilbert Ho Kang Jou, Slope Boardshop en 4 anderen vinden dit leuk.

Roel van der Laan :  photoshop! zoveel sneeuw ligt er niet ;-)
woensdag om 14:13 • Vind ik leuk
Koen Van der Veken : en dit is "nog maar" cortina ; myoko en nozawa onsen 5 keer meer ; of 10 of 5000
woensdag om 14:15 • Vind ik leuk •  2

Maarten Govaerts :  Shit boooyyy!!!
woensdag om 14:30

Marije Bijl : Ja, in Cortina kom je tenminste vooruit!
woensdag om 15:25

Koen Van der Veken :
kat en muis gespeeld vandaag met snowpatrol goryu hakuba ; lache ; veel wind ; ijskoud ; relaxed ; zalige treeruns ; zupachill ; nippon de max ...

donderdag om 13:50
Eric Spronk, Thomas de Laat en Ilse Van der Wildt vinden dit leuk.
1 keer gedeeld
Koen Van der Veken : paktmedan asjekan ...
donderdag om 23:22 • Vind ik leuk •  1

pillowbeeckie vlucht

Koen Van der Veken :
Laatste boarddag japan : ALLES uit Goryu gehaald (skipatrol ??? who gives a shit?) !!! .... heb er eigenlijk geen woorden voor ; zo Speciaal ; zo Alles ; Ultiem was het wel !!! Thx POWgod ; die er uitzag als een japanse berggeit (= kruising gems-varken-geit-zoiets ; in ieder geval ontsnapt uit een verkeerd kruisingslaboratorium ; watch out het filmke dader ooit wel aankomt ...) !
Proppropprop ; alles nat in boardbag ; bus ; bus ; daaaag bergen ; welkom chaos tokyo waar ik in de ghetto-wijk goedkoop plaats vond in zo'n capsule-hotel ... Holy cow ; what is this !!! Star Trek in het écht !!! Mét pizjema, tandenborstel én scheermesje int kaske !!! (watch out filmke weeral ;-) En nachtleven.
Tis hier dus nog ni gedaan (watik in de 4uur-busrit hiernaartoe wel efkes dacht...
Viva la japanno vida !!!
• 18 uur geleden
Alexander Sanders van Well, Maarten Govaerts, Ilse Van der Wildt en 4 anderen vinden dit leuk.

Maarten Willems :  Is dat van in al die poeder te rijden, dat die mannen spleetogen hebben?
14 uur geleden • Vind ik leuk •  2

Koen Van der Veken :
Tokyo ; manga-cultuur ...

4 uur geleden
Arjen De Graaf vindt dit leuk.

Ilse Van der Wildt Onze 'Tiny' had zo geen grote borsten :-)
5 minuten geleden

Koen Van der Veken :
laatste avond/nacht in japan ; tja ; kzal maar nix zegge zekers ...

Koen Van der Veken :
Hoe symbolisch/exotischer kan het zijn : laatste nacht van m'n powdroomreis in een capsule-hotel ;-)

2 uur geleden
Alexander Sanders van Well, Ilse Van der Wildt en Jan Tas vinden dit leuk.

Pacific Boardshop : Altijd al van gedroomd ;)
2 uur geleden · Vind ik leuk

Maarten Govaerts :  moderne Auschwitz?
59 minuten geleden · Vind ik leuk

Koen Van der Veken :
't Zit erop : vandemorgend om 5u opgestaan ; om 9u het vers-ste sushumi-ontbijt ooit ; de tonijn was nog warm (smiley ; dakanni) ; manga-city in ; boeddhistentempel daarna ; én, om het compleet te maken ; deze avond hier op de Negende verdieping van dit complex (capsule!!!) een onsen-style-wasplaats ontdekt ... mét sauna... Gevolg : een megahete poel water op de negende verdieping ; basic we ; maar met sauna ; in menne bloten (mét lendendoekje) in den donkere op een terras van 4 vierkante meter op de negende verdieping met uitzicht op metropool tokyo ; die toren ; die rivier ; die autostrade ; die treinen; dat alles , ... Zotter moet het niet meer worden . Kga naar huis; Daar heeft het ook Bakken gesneeuwd ; naar tschijnt ...
Hasta Pow !!!

19 minuten geleden
Philippe Van Den Plas en Eric Spronk vinden dit leuk.

Eric Spronk Goed gedaan Koen!!!
16 minuten geleden · Vind ik leuk

sbs roelz

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #65 Gepost op: 10 februari 2012 om 22:56:33 pm »
(gezins)verantwoordelijkheid versus roekeloosenthousiasmeheid  ::)

2011 Höfen
sbs roelz

Offline EmileHendrix

• Regulars
  • *
« Reactie #66 Gepost op: 11 februari 2012 om 00:42:13 am »
...
Koen
...

Genieten!  :D
Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
en:
"dan hebben we ook iets te zien"

Offline Haagje

• Regulars
  • *
« Reactie #67 Gepost op: 14 februari 2012 om 15:39:25 pm »
Lekker muziekje!  ;D

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #68 Gepost op: 14 februari 2012 om 18:01:46 pm »
popski
precies een aantal keren op heel geaccidenteerd terrein. De risico's van de powderzoektocht.

p0ling
geweldig! plak op 0:52? wat een avontuur!!

koen_djfistel
idd !!!
0:50 brett kwam los ...
0:52 nieuwe brett/teveel slush komt los ...
0:55 induiken of niet ? stufe 4 ... twerd waanzinnig warm (later op de dag) ... de route lag daar ergens maar waar ? ... en wat een mooi stuk...
1:06 no go dus
1:35 slush of beginnende lawine ?
2:06 the only (STEEP!!!) way was langs een wand boven een ijskoud kolkend rivierke mét rotsblokken én poeltjes ; 2 meter lager ...
2:12 hetzelfde riviertje efkes later ; even steil ; ei in broek ...
2:18 langs en over dam moeten wandelen ; redelijk onstabiel ; rechts 7meter-afgrond ...
2:25 nog nét op tijd kunnen stoppen op dam(metje?)

Start de discussie  ;)

ps sorry voor de niet-zo-duidelijke-beelden ; maar twas ook niet gepland om DIT te filmen ...
sbs roelz

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #69 Gepost op: 15 februari 2012 om 15:32:59 pm »
tis maar om te lachen  ;) :

Shark Attacks Japan (2)
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2012 om 16:55:02 pm door koen_djfistel »
sbs roelz

Offline Spookjuh

• Regulars
  • *
  • Boeeeeeee......................
« Reactie #70 Gepost op: 15 februari 2012 om 16:03:35 pm »
LOL  ;D
If it seems too good to be true, it probably is!

Offline poling

• Regulars
  • *
« Reactie #71 Gepost op: 16 februari 2012 om 08:41:04 am »
 :o  ;D ;D

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #72 Gepost op: 07 maart 2012 om 02:19:16 am »
http://www.wepowder.nl/blogs/koendjfistel/winter12-5-dump12

DUMP12!?!
sbs roelz

Offline Polderboarder

• Regulars
  • *
« Reactie #73 Gepost op: 07 maart 2012 om 08:00:13 am »
Poeder genoeg zo te zien, heerlijk!
WeRookie

Offline koen_djfistel

• Regulars
  • *
« Reactie #74 Gepost op: 14 maart 2012 om 17:36:37 pm »
 :'(  :'(  :'(
zeer zwarte dag ; 28 ; kinderen, juffen, meesters, moni's ... laten hun leven na dé periode van hun schoolleven ...
mijn sneeuwpassie is op sneeuwklassen begonnen ...
m'n sneeuwadrenaline van afgelopen weekend in kleinwalsertal die door het bijzondere straffe weekend toch bleef aanhouden maakte plots plaats voor een vol gemoed ...
 :'(   :(
sterkte aan alle betrokkenen
sbs roelz

SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines