Koen Van der Veken : Ik ging Myoko verkennen. Yannick ging mee. Ik met splitboard en dito ijzerwinkel. Yannick met tourgerief. Op den trein zagen we het al : Wa is da hier ? De sneeuw steeg zienderogen : om een lang POWverhaal kort te houden : Vandaag halve meter diepe '(eindelijk dé) echte japanse pow gereden !!!! WAAAAAAWAAAAAWAAAA
24 januari om 14:02
Peter Oosterling, Slope Boardshop, Denis Vercammen en 9 anderen vinden dit leuk.
Koen Van der Veken : terug in Myoko ; terug verse dikke vette sprays en lijnen ; efkes zoeken maar dan vind je nog wel wat steepe gevallen :-) :-) Zelfs in backcountry terecht gekomen waar ik enkel uitkon door nen tunnel ; zottekes maar vooral POEIER !!!!!!
· 25 januari om 11:11
Alexander Sanders van Well vindt dit leuk.
Robberecht Michael zeveraar
25 januari om 11:19
Sander van Ommen Jaja proof it with pica's!!! ;-P
25 januari om 11:36
Tim Beeckmans Tis in Hakuba ook aant sneeuwe nu

en menne gsm macheert niet, met geen een van men drie nummers :s Klaat u morgen weten hoe het geweest is

25 januari om 13:32 ·
Koen Van der Veken
WAAAWAAAWAAAAANZINNIG
Hebdal ooit eens door ne gracht moeten hiken om aan de lift te geraken???
Nog zo ne dump en ze moten de liften sluiten want je schraapt als je gewoon in de lift zit al met je board door de sneeuw met momenten....
Treeruns is hier veranderd in "kruin"-runs... Die bomen zitten gewoon helemaal onder de sneeuw ; enkel de kruinen steken nog boven... Hoeveel bomen zitten er eigenlijk al helemaal onder de sneeuw?
Welkom in Seki Onsen ; één van m'n waanzinnigste sneeuwervaringen van de laatste jaren ; en dat wil wat zeggen ; geloofme!!!
SBSROELZNIPPON
26 januari om 10:46
Olivier Kil, Marije Bijl, Gilbert Ho Kang Jou en 15 anderen vinden dit leuk.
Koen Van der Veken ‎"SEKI ONSEN !!! het leven zoals het is ...." Da filmke wil ik wel ooit eens maken. Of "Man Bijt Hond in Seki Onsen" !!! Nog zotter !
26 januari om 10:57 · Vind ik leuk
Pascal Vrees Pics or it didn't happen

. Enjoy!
26 januari om 17:06 ·
Danny Van Rompaey foto's foto's en nog is foto's aub
26 januari om 20:04 ·
Koen Van der Veken te veel sneeuw om mn toestel uit mn backpack te halen ; filmkes filmkes en nog 1s filmkes zen het geworden ...
26 januari om 23:47 ·
Marije Bijl AAAAAAaaaah! Showen die films!
vrijdag om 3:21
Koen Van der Veken :
Vroeger ; in the good old days ; deden wij wel eens Den AJUIN Van Den Dag !!!Degene die die dag de stomste move / val /blunder (of wathever van die aard) gemaakt had was den Ajuin van den Dag !!!
k' Heb vandaag Twee Bakken Ajuinen verdiend !!!!
We gingen op stap met ne local ; in diens huis verblijven we trouwens ; maar soit en het dumpte hier weer abnormaal hard ; 60 of meer zou er vandaag gevallen zijn ... En dan met een local ; dat beloofde...
Bij de EERSTE run naar beneden volg ik een lijn in een bos waarvan ik dacht dat het yannick z'n lijn was ... NIET dus !!! En kom te laag uit...
mhoog kruipen in 60cm vers en daaronder nog eens 60 cm vers of zoiets is dus vrijwel onmogelijk ; ge verzuipt bena met momenten in de sneeuw. Wat heen en weer geroep. Jaja ; ik ben veilig ; ik moet hier alleen uit zien te geraken...
Na Bloed Zweet & Tranen lukt dat uiteindelijk wel maar zij waren weg ; mal-conversatie bleek achteraf ...
Nog HEULVEUL poeder op m'n eentje gepakt.
's Middags zie ik ze in het restooke bij een bord noedels terug...
Na 20meter tijdens de EERSTE run in de namiddag in het bos ga ik IETS te lang rechtdoor , geraak ik niet neer terug en beland ik in een geul waar ik niet zo gauw zal uitgeraken<<<
Zoveel uren later word ik uit mn uitputtingsslag bevrijd<<<
Vind ik leuk · · vrijdag om 13:23
Linda Berckvens, Geert Heymans en 2 anderen vinden dit leuk.
Koen Van der Veken:
pics ? allez vooruit dan ; eentje maar want ik heb er ni zoveel ; tzullen vooral filmkes worden denk ...
fot sam van brempt
JAPOW
· vrijdag om 15:23
Maarten Govaerts, Slope Boardshop, Alexander Sanders van Well en 11 anderen vinden dit leuk.
Sander van Ommen Mooie gopro!
vrijdag om 16:20 ·
Marije Bijl Ja, klopt, ons bos zag er ook zo uit!
vrijdag om 16:28
Danny Van Rompaey filmkes nog beter !!!!!!!!!!
vrijdag om 17:23 · Vind ik leuk
Geert Heymans nog van da Fistel!!
vrijdag om 18:57 ·
Koen Van der Veken pic is trouwensï½–ã‚„ã‚“ã„ckdbã€è¶³è¦³ï½Šï½‹å£°ã¸ã‚Šã‚“ãˆï½’
Gisteren om 8:44 ·
Koen Van der Veken yannickdb dus
Gisteren om 9:00 ·

Koen Van der Veken : Is er weer een "periode/belevenis" afgesloten? Kweetetni. Yannickdb, KoenBelg en Sam v B zijn naar Tokyo en België vertrokken na nog een dagje wederom diepdieperdiepst (deze keer gene ajuin opgevist;-) ) Zodiep dat zelfs rechtdoor op je snowboard een continue poedershower betekent én he uiteindelijk toch noodgedwongen in de rem moet gaan ; wat dan weer semi-lawine-slush oplevert ... Strange... (De kans hier begraven te worden onder slush is groter dan in een lawine terecht te komen ; da zegt genoeg denk)... Ninormaal. Zo ninormaal dat den trein niet tot in Myoko geraakt. MYOKO, ze mor zeker ; het staat in ons 4 geheugen gegrift !!!