Auteur Topic: Eerste hulp bij inlogproblemen  (gelezen 3667 keer)

Offline Bart

• Moderators
  • Regulars
  • *
Re: Eerste hulp bij inlogproblemen
« Reactie #75 Gepost op: 09 januari 2012 om 08:40:24 am »
Ik snap het weer even niet..

Ik heb nu oppeens weer een ander account. Zie als voorbeeld dit topic wat ik gestart heb:
http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3233.0.html

En het laatste bericht is ook van mij maar dat is weer met een ander profiel..

Kunnen jullie het koppelen want nu heb ik of 14 of 63 berichten gepost en twee verschillende profielen..

Ik kan niet 2 accounts koppelen aan 1 adres. Volgens mij (ik ben er vrij zeker van) ben je dan met een ander account ingelogd.
You ski? wePowder!

Offline Bart

• Moderators
  • Regulars
  • *
« Reactie #76 Gepost op: 09 januari 2012 om 08:46:09 am »
Dus nu lijkt mij dat ik hier 3 accounts zou hebben  ::). Kan die oorspronkelijke account (DrPhil) aan de huidige (p0w) gekoppeld worden? Of doe ik iets mis? Het is niet essentieel maar altijd leuk :-).

Alvast bedankt!

ik heb alle accounts gelijkgeschakeld: je kan nu inloggen met DrPhil (en het wachtwoord dat bij je p0w-account hoorde). Je oude account is daaraan gekoppeld.
You ski? wePowder!

Offline bpomerantz

• Regulars
  • *
« Reactie #77 Gepost op: 09 januari 2012 om 15:35:07 pm »
@bart: sinds de wijziging zijn al mijn berichten van afgelopen jaar kwijt. ook mijn profile picture is verdwenen. Kan jij zien wat ik fout doe? ook als ik een nieuwe avatar foto wil uploaden gaat het mis :(
gr benjamin

Offline Teledaddy

• Regulars
  • *
« Reactie #78 Gepost op: 10 januari 2012 om 22:18:21 pm »
Hi, Ondanks dat ik een avatar heb geupload, welke in mijn profiel te zien is, staat deze niet bij mijn berichten getoond.
Ra, Ra politiepet.

Offline pauldob

• Regulars
  • *
« Reactie #79 Gepost op: 11 januari 2012 om 10:34:06 am »
bart,

Ik wil m'n profiel en avatar aanpassen maar kaan iet vinden waar??

Offline Bart

• Moderators
  • Regulars
  • *
« Reactie #80 Gepost op: 11 januari 2012 om 12:56:26 pm »
bart,

Ik wil m'n profiel en avatar aanpassen maar kaan iet vinden waar??

Linksboven, quicklinks, Mijn profiel.
You ski? wePowder!

Offline sanno

• Regulars
  • *
« Reactie #81 Gepost op: 16 januari 2012 om 17:54:05 pm »
Ben mijn oude posts kwijt ik zal wel een ander email adres gebruikt hebben, maar dat maakt allemaal niet zoveel uit.
maar m'n avatar komt nog steeds niet op bij mijn posts.
Wat doe ik verkeerd of moet ik gewoon iets meer geduld hebben?

NB na elke post kom ik autmatisch in het hoofdmenu van het forum uit. Was eerst niet het geval. setting?

Oh nu ineens blijf ik wel in het draadje hangen.
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2012 om 17:55:52 pm door sanno »

Offline bpomerantz

• Regulars
  • *
« Reactie #82 Gepost op: 16 januari 2012 om 18:55:33 pm »
ik zit ook nog steeds met hetzelfde probleem. al mijn oude posts zijn weg :(. lijkt net of ik een nieuwe user ben.. tevens is mijn avatar weg en een nieuwe uploaden lukt niet. krijg de volgende melding
Error: Error in creating JPEG image from source.

please help....

Offline iPow

• Regulars
  • *
« Reactie #83 Gepost op: 18 januari 2012 om 13:16:09 pm »
@Bart

Op lines en bij het inloggen op wepowder.nl/wepoder.com zie ik dezelfde avantar.
Bij het posten in forum echter een andere.
Ik heb je vanochtend (als het goed is) een DM gezonden
wil in plaats van met mbracke eigenlijk inloggen met iPow.
Als ik het zelf op kan lossen hoor ik het graag en anders zie ik het wel goed komen, toch ?

Groet, Martin

Offline DrPhil

• Regulars
  • *
« Reactie #84 Gepost op: 18 januari 2012 om 16:37:28 pm »
Dus nu lijkt mij dat ik hier 3 accounts zou hebben  ::). Kan die oorspronkelijke account (DrPhil) aan de huidige (p0w) gekoppeld worden? Of doe ik iets mis? Het is niet essentieel maar altijd leuk :-).

Alvast bedankt!

ik heb alle accounts gelijkgeschakeld: je kan nu inloggen met DrPhil (en het wachtwoord dat bij je p0w-account hoorde). Je oude account is daaraan gekoppeld.
Dank je wel voor de moeite! ;)

Offline jurriaanE

• Regulars
  • *
« Reactie #85 Gepost op: 23 januari 2012 om 11:44:36 am »
Beste BArt,

Ik krijg het niet voor elkaar. Ligt aan mij maar zal wel iets verkeerds doen.
Mijn originele account is JurriaanE maar heb het gevoel dat ik er nu drie heb.
Beide mailadressen @kpnplanet.nl en gmail.com zijn juist.

help,
Jurriaan

Offline Twanski

• Regulars
  • *
« Reactie #86 Gepost op: 31 januari 2012 om 18:54:23 pm »
Beb ik hier ook goed voor DM vragen? Want ik snap niet zo goed hoe het werkt, of is het nog niet af? Als ik op mijn eigen naam klik zie ik wel netjes een profiel met email adress, bij een ander lukt dat niet. Via quick link naar dm menu, krijg ik alleen een lege balk en lan ik nkemand zoeken
We gotta take these cards ourselves, and flip them, DON'T EXPECT NO HELP!

Offline mh74

• Regulars
  • *
« Reactie #87 Gepost op: 06 februari 2012 om 19:44:03 pm »
Stomme vraag misschien, maar ik heb geen idee hoe ik moet uitloggen als ik ingelogd ben via wepowder.nl?

Offline beenkens

« Reactie #88 Gepost op: 26 februari 2012 om 12:39:34 pm »
Beste Bart,

Mocht deze vraag al eerder gesteld (en beantwoord ;-) zijn, excuus. Heb het forum echter zojuist zo goed mogelijk doorzocht. Ik was benieuwd of de koppeling wePowder-profiel > Facebook en/of Twitter er aan zit te komen of niet …

Achtergrond
Ik had voorheen twee accounts (wepowder.nl en .com) en heb vanochtend dit proberen te stroomlijnen naar 1 account (“beenkens”, by the way). Ik zie echter geen ‘koppel-functie’ op mijn profiel en begrijp daaruit (als ik de berichten goed gelezen heb) dat mijn accounts reeds gekoppeld zijn. Nu probeerde ik mijn profiel ‘compleet’ te maken met koppeling naar Facebook en Twitter maar zie nergens deze mogelijkheid (mijn Avatar heb ik wel kunnen aanvullen met afbeelding). Op mijn profielpagina in de Powfinder-app op mn iPhone staan namelijk wel de velden ‘Phone, Facebook en Twitter’ maar ik zie dus nergens de optie (ook niet op de wePowder website) om deze velden in te vullen.

Vraag
Nu lees ik op een reactie (nummer 71) van jou (op 09/01/2012 aan Madelon Kuiper) het volgende: “1) uitgebreide profielpagina is in de maak”. Begrijp ik hieruit dat de Facebook en Twitter functionaliteit eraan komt of is deze er al en doe ik iets verkeerd of zijn mijn accounts misschien toch niet goed gekoppeld …? Op dit moment lukt het mij namelijk niet om Powfinder-updates naar Twitter door te zetten (ook niet met de #wp hashtag) …

Alvast dank en fijne zondag nog!

Groet,
Fernao

SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines