Beste Bart,
Mocht deze vraag al eerder gesteld (en beantwoord ;-) zijn, excuus. Heb het forum echter zojuist zo goed mogelijk doorzocht. Ik was benieuwd of de koppeling wePowder-profiel > Facebook en/of Twitter er aan zit te komen of niet …
Achtergrond
Ik had voorheen twee accounts (wepowder.nl en .com) en heb vanochtend dit proberen te stroomlijnen naar 1 account (“beenkensâ€, by the way). Ik zie echter geen ‘koppel-functie’ op mijn profiel en begrijp daaruit (als ik de berichten goed gelezen heb) dat mijn accounts reeds gekoppeld zijn. Nu probeerde ik mijn profiel ‘compleet’ te maken met koppeling naar Facebook en Twitter maar zie nergens deze mogelijkheid (mijn Avatar heb ik wel kunnen aanvullen met afbeelding). Op mijn profielpagina in de Powfinder-app op mn iPhone staan namelijk wel de velden ‘Phone, Facebook en Twitter’ maar ik zie dus nergens de optie (ook niet op de wePowder website) om deze velden in te vullen.
Vraag
Nu lees ik op een reactie (nummer 71) van jou (op 09/01/2012 aan Madelon Kuiper) het volgende: “1) uitgebreide profielpagina is in de maakâ€. Begrijp ik hieruit dat de Facebook en Twitter functionaliteit eraan komt of is deze er al en doe ik iets verkeerd of zijn mijn accounts misschien toch niet goed gekoppeld …? Op dit moment lukt het mij namelijk niet om Powfinder-updates naar Twitter door te zetten (ook niet met de #wp hashtag) …
Alvast dank en fijne zondag nog!
Groet,
Fernao