Citaat van: thaisie op 23 januari 2012 om 11:29:04 am@emmer ik wil ze wel van je overnemen. Of zijn ze al weg? Je kan me mailen op thaisie [at] gmail [dot] comEmmel neemt ze waarschijnlijk over. Anders kom ik bij je terug.
@emmer ik wil ze wel van je overnemen. Of zijn ze al weg? Je kan me mailen op thaisie [at] gmail [dot] com
Mister Iks - maat 9 - met logoIk had al eerder besteld dus 2 paar in totaalBedankt!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.....Spelregels:- Alleen een reply met je forumnaam, maat (8, 10 of 11) en aantal en wel of geen WP brandmerk- Niet in de verzamelstaat citeren en bijplaatsen aub...- Verwachte sluitingsdatum half februari, uitlevering eind februari (NA de krokus dus...)grtz, Echo
Citaat van: Echo op 13 januari 2012 om 18:48:30 pmNieuwe ronde, nieuwe kansen.....Spelregels:- Alleen een reply met je forumnaam, maat (8, 10 of 11) en aantal en wel of geen WP brandmerk- Niet in de verzamelstaat citeren en bijplaatsen aub...- Verwachte sluitingsdatum half februari, uitlevering eind februari (NA de krokus dus...)grtz, Echo Echo...
Citaat van: mister iks op 30 januari 2012 om 20:49:03 pmMister Iks - maat 9 - met logoIk had al eerder besteld dus 2 paar in totaalBedankt!Er is, zoals SPAM terecht opmerkt, alleen de mogelijkheid in maat 8, 10 of 11........
Dirksy 1 x maatje 8 (met logo aub) (omdat maatje 7 niet blijkt te bestaan)
koen_djfistel - maat onbekend (hoe groot zijn die maten ; japanse maten?) - mét logo